16 april

Har inte bloggat sen i ondags och vet inte varför heller. Har iallafall inte gjort nånting speciellt. I trsdags fick jag vara ledig och åka på utbudsdag med mamma i västerås. Hon åker på det genom jobbet två gånger om året eller nånting sånt och han vill alltid att jag ska följa med så nu gjorde jag det. Bättre än skola liksom. Efteråt mötte jag bambi och så gick vi runt på stan några timmar. Köpte väska, bh, trosor, puder, två tröjor, shorts och parfym. Vart nöjd med det. Igår kom min mobil och jag är förälskad i den. Förutom att jag lyckats få bort klockan på den.. Får inte tillbaka den heller. Igårkväll va vi vid båtbryggan massa folk, hade kul och tycker det blev en ganska lyckad fredag kväll förutom att mina fingrar va helt röda och svullna när jag kom hem.. Idag har jag bara hunnit duschat och lagt över musik i mobilen. Fråga mig inte varför jag inte går ut. Ska vänta tills pappa och kristina kommer så ska vi grilla, mums! Inatt sover jag hos moa, hörs seen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0