behind my smile is everything you will never understand

Har inte bloggat på föör länge. Har tänkt vänta tills jag fått över bilder till datan. Men min data är helt fuckad, den reagerar inte ens när jag sätter i mobilen, vadå lagad? Ska testa med mammas dator imorgon eller nånting. Tänker lämna in min dator på lagning igen, den är helt konstig när man sätter på den. Kommer upp en blå ruta, startas om av sig själv några gånger sen funkar det.. Hmm.. Lovet är snart slut. Har vart ett föör bra lov. Träffat mina dagisungar och varit ute i solen. Minuset är att jag börjar tycka jag är tjock, eller inte tjock. Men min rumpa har växt, alla byxor är för små. Jag får lite ångest. Imorgon ska vi hem till min farmor och farfar och äta påskmat och sånt där, va hos mormor igår och gjorde det. Jag gillar egentligen inte julmat eller påskmat, tråkig mat och uttjatad. Jaa, ikväll har jag varit ute. Kom samma killar som för några kvällar sen, sociala iallafall och det är det inte många som är i hallsta. Har träffat janne på lovet också, dudududu. För gullig.



Random


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0