grattis moa!

Börjar med att skriva grattis till moa som fyller 15 år idag, grattis cooling.
Känner annars att det börjar bli dags att blogga. Har egentligen massa bilder att lägga ut men jag orkar liksom inte lägga in dom på datorn, fast nu när jag fått tillbaka min dator från lagningen så ska jag försöka blogga mera faktiskt.
Har vart jättefint väder dom senaste dagarna. I söndags grillade jag med några stycken vid gästhamnen, mysmys. Idag va jag ute hela dagen, det va jätteskönt. Imorgon ska jag åka och hälsa på mina dagis ungar. Jag va där i måndags också men jag och mamma va i köket så jag hann knappt träffa dom, men imorgon så! Slutar ett så hinner ju lagom tills alla mina kompisar har vaknat och så.

Nu ska jag fixa min dator efter som allt på den är borta, dör.


Nån vecka seen

Kommentarer
Postat av: moa

tack i efterskott martN :P

2011-04-22 @ 21:48:59
URL: http://skrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0