i'm leaving because you never asked me to stay

Sista dagen på lovet idag. Fy för skolan, kommer nästan spy ju. Åh, behöver mer lov!
Idag åkte vi först hem till min farmor och farfar och åt grillat, lyx. Åt lite kladdkaka och sen åkte jag till mamma och packade lite. Mötte sen Fiia och tessi. Gick till ica och så kom moa och fanny. Köpte grill, hamburgare och lite sånt. Jag skulle inte grilla för jag va inte hungrig så jag köpte chips och cola, suck.. Jag äter för mycket sånt. Sen i vintras har jag gått upp sju kilo. Okej, jag ser inte mig som en tjockis men vad kommer alla kilon ifrån. Ända skillnaden jag märkt är att byxorna börjar bli för små, haha. Mamma sa tillochmed imorse att jag inte får äta massa chips, godis och dricka cola mitt i veckorna. Det första jag gjorde när hon åkte iväg va att hälla upp ett glas cola, bra va? Skolan börjar ju imrogon och då blir det inte lika mycket sånt, hoppas jag. Juste, vi köpte grillgrejer och åkte till gästhamnen och så kom ida, melinda och sandra. Wille kom också och ännu senare kom ludde, trevligttrevligt. Satt där i flera timmar tills jag blev hämtad av pappa. Kom hem och duschade sen bänkade jag mig framför tvn och bigbrother. Och vad står på bordet? En godispåse såklart. Va tydligen extrapris på godis, haha..
Ska släcka och sova nu. Hade ju tänkt lägga ut massa bilder men jag orkar inte nu, som vanligt..
Kan ju bjuda på en iallafall eftersom jag lyckats fått in dom på datorn!


Kommentarer
Postat av: fellih

fett fin bild:p:p

2011-04-28 @ 20:17:46
URL: http://fellisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0