it is the strangest place that we call home.

Hellu mina vänner. Jag kom nyss på att jag har spanska prov imorgon. Får läsa lite innan jag somnar.
Jag måste få berömma mig själv lite också för hur bra jag jobbade på matten idag. Jobbade tillsammans med bambi. Jag kan ju om jag vill, och när man kan så blir det roligt. När vi slutade 10 i tre så stekte jag ute ett tag med några stycken, asnice. Vid fem åkte jag, mamma och peter till västerås för att köpa skor. Men jag köpte inga. Ska köpa converse när jag åker till stockholm istället, kanske. Kommer säkert hinna ändra mig 20 gånger innan vi ska dit haha. Peter köpte tre par skor iallafall. Fast två stycken va tofflor som han skulle ha på jobbet. När vi va klara där så åkte vi till mediamarkt och kollade på mobil till mig. Jag ska köpa en samsung galaxy s eller htc desire z. Eller htc desire, eller nej. Jag vet inte, tror det blir desire z. Ska kolla lite mer på den så jag är helt säker. Vid sju åkte vi hem och då släppte dom av mig hos pappa för jag skulle äta där. Vi pratade mest om mobiler. Pappa tycker jag ska köpa xperia arc, men jag vill nog inte ha den. Iallafall, vi åt fisk idag. Det va inte så gott så jag åt lite kakor istället, hihi. Ska kolla lite mer på mobiler nu och bli helt säker. Ska beställa en istället för att köpa på affärn, för det är billigare. Vi hörs när vi hörs


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hejhej, allt bra denna fredag?:)

tänkte bara tipsa dig! imorgon avslutar jag en tävling om 2 st solprodukter från halsa24.se, så om det är ngt för dig, skynda att anmäla dig! :)

2011-04-15 @ 08:47:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0