Money can't buy us happiness

Livet leker just nu asså, haha. Nej men det rullar på och det är bara bra. Igår fyllde jag år så nu har jag pengar så på torsdag åker jag nog in till stan med bambi. Men lite pengar ska jag spara för om nån helg ska jag till stockholm med mamma och kanske Peter. På onsdag eller torsdag får vi hämta min dator som har lagats nu, äntligen. Och på fredag ska jag köpa en ny mobil! En htc tror jag det kommer bli faktiskt. Okej ska prata lite dåligt nu. Skolan idag, jag orkade verkligen inte. Men måndagar går alltid snabbt även fast det är längsta dagen och det va roligt idag. När vi slutade gick jag hem tillsammans med sandra, felicia, fiia och melinda. Kunde gå utan jacka, asbra väder. Eller nu är det ju molnigt såg jag...... Tur att jag bara ska sitta hemma och äta alla kakor, chips och allt godis då. Nej usch va onyttigt, menmen. Nu ska jag kolla runt efter nån mobil jag vill ha. Hihi, spännande.


gottar mig. Ser ut som jag vet inte vad med jag orkar inte ta en ny bild och jag bjuder på mig själv. Det är väl tydligen sådär jag ser ut.

Åke och alla andra barnen hade frågat efter mig idag. Han hade sagt Martina nånstans? Och en annan hade frågat vart är din stora dam? Aw, söta. Jag saknar dom jättemycket faktiskt. Ska bli dagisfröken, utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0