When you come back I won't be here

Min pappa körde nått träningspass i vardagsrummet nu ikväll. Han har någon träningsbok som paolo roberto har gjort. Pappa kan ju inte träna på hans nivå och det märkt jag ju lite. Han ramla ju nästan pladask på mage när han gjorde nått med armarna och benen. Blev frågad om att vara med men jag sa nej, imorgon. Säger samma sak imorgon också tror jag. Men kaggen måste bort, kanske lika bra att köra hårt. Tagga beach 2011?!
Efter skolan idag gick jag, sandra, moa och bambi till metropol för att äta. Delade en kycklingrulle med sandra. Felicia och tessi kom dit så vi hängde på samhället, ovanligt? Heh, nej. Men vad ska vi göra då? Mm precis.. Efter ett tag kom ida. Hon köpte ostbollar och jag va tvungen att hjälpa till att äta. Fan mig. Ska sluta nu, äta bra fram till valborg. Va lite vårfin då. Sen ska jag äta men inte så mycket. Ska träna också så får man en riktig kurva i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0