10 januari

Första skoldagen idag. Inte direkt kul, men jag överlevde. Va egentligen helt som vanligt förutom att jag har fått ny mentor och ny spanskalärare, han heter geir och är världens sötaste och det första moa gör när hon ser honom är att göra bort sig. Vi satt vid en bänk sen kom han gående, hon ba geir, geir, geir!!! och typ peta på mig, och han kollade jättekonstigt på henne. Pinsamt, men skitsamma. Damp på henke fick jag idag också, som vanligt. Först på matten för jag inte fick skriva av honom, fast jag redan ahde gjort det jag skulle skriva av men hade tappat bort pappret. Tyckte han kunda va snäll och bjuda på det men istället började han ha värsta genomgångarna med mig, åh. Sen på svenskan när jag skriver ser jag hur han kommer fram med sitt huvud och läser vad jag skriver, och det är inte första gången han gör det. Och han vet att jag tycker det är drygt som fan. Slutade iallafall 10 i fyra. Eller vi fick sluta halv fyra istället bara för geir är så snäll. Va med moa och fanny efter skolan. Vi pratade om vettiga saker och satt vid datorn. Vart hämtad av mamma vid sju. Kom hem, åt och duschade och sen la jag mig i sängen. Har haft ont i magen hela dagen. Ingen aning om varför, men så fort jag äter blir det bra, haha. Fet elleR? Nejdå, har kommit på några nyårslöften och tänkte skriva upp dom här i bloggen sen för jag har ju ändå inget vettigt att blogga om.
Det här vart väl ett ganska seriöst inlägg för första gången. Bra martina! *klappar mig själv på axeln*

P.s. Magnus uggla är min nya favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0