11 januari

Vaknade vid 12 idag. Mådde så jävla illa igår kväll och trodde jag skulle spy och det va inte långt ifrån asså. Mådde forfarande dåligt när jag vaknade och va ashungrig men vågade inte äta först för jag trodde jag skulle spy men jag fick i mig en macka tillslut iallafall. Har druckit en halv liter oboy också och ska nog hämta mer. Känns mycket bättre när jag dricker hehe. 

När mamma kommer hem ska jag fråga henne om vi kan beställa lite grejor från hm katalogen för det fanns lite smått o gott där som jag ville ha, nu äre ba o tjata.

Jag har inga bilder och lägga upp, fett tråkig. Men kan ju dela med mig av en egentligen dålig låt men som jag gillar. Asnice


Kommentarer
Postat av: felicia

ja han får krya på sig.

2011-01-11 @ 22:33:27
URL: http://fellisss.blogg.se/
Postat av: felicia

ja han får krya på sig.

2011-01-11 @ 22:33:32
URL: http://fellisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0