15 januari

shoooooo äre jag som bloggar mycket eller? Nonono. Igår va la gött, haha skoja va much trevligt.
Ikväll ska jag va hundvakt med linn. Hur fan ska det gå? Hon typ dödar hunden. Ropar på den och sen kommer den inte då blir hon skitförbannad och säger att hunden bara retas med henne och så hade hon bajsat på golvet när vi va borta, asså hunden. Och gissa om linn blev arg. Hon börja skrika om att hon hade fått broccoli om hon inte hade gjort det. Konstig tjej. Nu sitter vi och väntar på min mamma för hon ska skjutsa oss till maistro för vi ska keka pizza, mums. Nejmen nu ska jag ta tag i linn och få henne att lugna sig med hunden
linn och hennes klubbkompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0