16 januari

Igår kväll va jag och linn med moa och fanny ett tag. Dom åkte vid tolv nån gång och runt tre nångång färgade jag håret på linn. Hon färgade rött och det blev asfint och jag kände mig duktig som knappt missade nånting. Vi somnade vid fem och vaknade halv 12. Åt frukost, satt vid datorn och vid tre vart jag hämtad av mamma. Kom hem och la mig i badkaret ett tag, skönt som fasiken. Fixade mig sen och gick och mötte tessi, fixa nytt comviq kompis åt mig sen gick vi hem till henne. Va inte lite halt heller. När vi kom till henne gjorde vi nada, låg i sängen och pratade om allt möjligt, men det va rätt kul och jag va nära på att bli tvungen att gå hem men mamma hämtade mig iallafall halv åtta och sen jag kom hem har jag ätit, kollat på solsidan och städat. Ska strax hämta nånting att äta tror jag.


gammal bild på mig och linn:PPPPPPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0