17 januari

Åh jag och mina roliga rubriker. Eller?

Kom nyss hem till mamma. Har vart hos pappa och ätit och innan det va jag hos tessi. Inget mer speciellt har hänt idag förutom skola. Sämst som vanligt. Men måndagar går ganska fort fast det är längsta dagen. Tycker torsdagar känns längst tror jag. Skitsammmma. Ska smaska i mig lite after eight tills jag skrivit klart dehär, sen ska jag gå och hämta mina hörlurar som ligger på min byrå, ganska långt. Eller inte.

Mamma berättade att hon hade vart här med några barn från hennes jobb och ätit korv med bröd o massa, då hade dom gått in på mitt rum o ba vem bor här? va stökigt det va. Och jag städade igår. Dammsög, dammade, vek kläder och allting. Vadå stökigt? :(

Kommentarer
Postat av: fiia

eh nej?

du är fin min sockertopppp

2011-01-18 @ 13:02:52
URL: http://fiiaandreasson.blogg.se/
Postat av: fiia

nono du är beutiful och jag är sista ordet i objektivet!

2011-01-18 @ 13:50:38
URL: http://fiiaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0