20 januari

Idag gick jag i skolan till 10 över tre. Sista lektionen va ingen lek. Linda va jättejättejätte arg, först på typ alla. Sen frågade jag en sak, då börja hon skrika åt mig och hon skrek så hon spotta, sa att jag måste lära mig komma i tid. Sen sa hon att jag skulle gå där ifrån? Jag liksom ba wtf? Varför skäller du bara på mig. Hon ba nej sandra kan göra dig sällskap! Och det värsta va ju att jag och sandra typ låg på bänkarna och asgarvade. Men hela klassen skrattade ju, det gjorde min dag. Linda, om du läser det här: alla har sina dagar, man kan inte alltid va på topp. Dina lektioner är helt okej, promise♥♥♥♥♥♥
Efter skolan gick jag, moa, fanny och bambi hem till mig och satt och prata och åt rostmackor. Gick ut lite senare, bambi drog och vi gick och träffade tessi felicia och sandra. Gick till maistro och satt där för felicia och tessi åt. Gjorde inget speciellt. Drog hem för en timme sen. Middagsdags! Har nyss landat i sängen och nu ska jag läsa lite bloggar. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0