21:17

Ligger i min säng och hostar som en borstbindare, brukar man säga så? Kanske svär som en borstbindare? Aja, hostar gör jag iaf. Inte kul, inte kul... Men jag ska fanemej ta mig till skolan ändå. Konfirmation imorgon, som jag saknat den! Men jag hatar att hosta i skolan, låter så fult och när någon annan hostar tänker jag typ euw vafan gör den här, smitta inte mig. Typ så, men jag får väl hålla hostan inne och dö eller nånting. Får väl se hur jag mår imorgon. Ska iallafall hämta fanta snart, eller varm oboy. Ta en värktablett ska jag också göra.
Beställde lite kläder. Men bara från hm, inte allt som jag la upp. Tog bort lite o la till annat blablabla. Allt på bilden va inte från hm heller för den delen. Nej de vare inte nej. En iphone kan jag ju redan sluta tjata om. Får verkligen ingen, måste va med och betala själv. Och hur mycket pengar har jag? 10 kronor, wiiiie. Snart där, eller?

Ska fixa min fanta/oboy/nånting annat att dricka/nånting gott att äta/nånting nyttigt att äta och sen kolla på tjorven ruskprick och knorrhane. Eller någon annan saltkråkan film.

Kommentarer
Postat av: fiia

åh du är alltid så snäll o delar med dej <3<3<3<3<3

2011-01-18 @ 22:00:20
URL: http://fiiaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0