4 januari

Imorse vid fem så åkte jag felicia tessi och ludde in till stan för att käka donken. Fick skjuts av felicias pappa in för han skulle ändå jobba. Vi kom dit typ 10 över 5. 50 minuter innan det öppna, kul och vänta? Nej. Men vi satt inne på donken i typ två timmar sen och det va värt det. Åt världens godaste toast gjorde jag, that's fooooor sureee. Alla va helt döda och trötta men inte jag? Åkte hem med halv 9 bussen igen och somnade direkt jag kom hem och sov tills halv fyra. Inte lite jag vänt på dygnet, men det är ju det lov är till för hehe. Ska strax hoppa in i duschen, städa mitt rum och fixa mig lite grann. Ska åka pulka med fanny bambi och moa senare ikväll. Kommer frysa och vara tjurig men jag känner för att göra nånting, lite random:P nemen vetni vad? duschen kallar, bye

Kommentarer
Postat av: fannyyy

är du tjurig slår jag ihjäl dig

2011-01-04 @ 16:17:54
URL: http://faannyymm.blogg.se/
Postat av: felicia

haha du skulle ju inte sova martin du skulle ju simsa hela dagn??;p;p

2011-01-04 @ 19:08:24
URL: http://fellisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0