6 januari

Har inte bloggat på typ två dagar för jag ahr inte haft tid eller haft nått att skriva om. Meeen iaf, i måndags sov jag och linn hos moa. Vi va ute och åkte pulka med fanny och bambi men efter en kvart tröttnade vi och gick hem. Men det va kul iallafall, jag och linn ramla hela tiden, och en gång när hon skulle åka, hahaha vänta måste skratta lite... Men jag stog typ med ryggen mot sen kom hon bakifrån och skulle åka sen tog hon tag i mitt ben sp jag ba flög i backen, hahaha det va roligare då. Men resten av kvällen gjorde vi ingenting vettigt, hade det lite skoj på chatroulette hahaha. Igår då. Jag, linn och moa åkte halvt tre tåget in till stan, satte oss på donken och där satt vi i över två timmar tills vi gick och träffa daniel och oskar. Gick och satte oss på donken igen och prata massa och inte så mycket med. Sen tog vi bussen till linn nån timme senare. Satt vid datorn och åt och inte så mycket mer för sen vart jag och moa hämtade. Lagom arga vi va. Så satt och prata med min pappa om massa när jag kom hem och sen kände jag mig hur glad som helst och göra det fortfarande. Eller nej, en sak irriterar mig. Mitt element. Det är vatten i det?!?! Så det va omöjligt att somna för mig. Låg kanske i två timmar och försökte somna och tillslut gick det. Vaknade för ungefär en timme sen och ska gå upp och äta nånting. Fan minus grader i mitt rum, plus att jag har skit ont i min axel för jag gick runt med min väska igår hela dagen som vägde minst 57 kilo.


bara för jag inte har nå bilder är jag lite egooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0