8 januari

Igår kväll umgicks jag med moa ett tag. Vi kollade på lets dance, åt chips och satt med varsin dator och spela sims, hehe. Kom tillbaka till pappa vid tolv och då va jag social där ett tag med han och kristina. Sen hade jag några ensama, ensamma? ensamma va? aja, satt för mig själv och spela sims tills typ tre och då satt jag med min bror på hans rum och pratade och allt möjligt tills klockan fem typ. Och sen när jag skulle sova, så ska det självklart rinna vatten i dedär jävla elementet, så jag somnade kanske sex? och jag som skulle vända tillabak dygnet. Vart väckt av pappa vid två, åt frukost, kollade på simpsons sen vart jag skjutsad till mamma och sitter nyduschad i soffan och lyssnar på i just had sex. Ska börja fixa mig och sådär, idag ska jag spendera min dag med Moa och Elina. Skojigt värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0