9 januari

Imorse vart jag och moa väckta vid 12, sinnes vad tidigt. Elina kom aldrig igår för hon skulle nånstans idag eller vad det va. Kommer väl fler gånger hehe. Pappa hämtade iallafall mig vid halv fyra, åkte hem till honom och kolla på mtv. Åt en våffla gjorde jag också, sen umgicks jag med min bror ett par timmar tills mamma hämtade mig där klockan halv sju kanske? Har duschat och sånt där precis och ska väl snart börja tänka på refrängen, jag håller ju på att skriva en låt:P^^ skoja, jag ska gå och fixa mina ögonbryn, smörja in mig och allt sånt där. Fast ska nog sitta vid datorn till tio iallafall, måste prata med mamma om helgen också. Hinna äta lite godis måste jag också göra.

Har såklart inga bilder. Men kan berätta att Peter kom nyss så nu va det slut på det lugna. Rev han med en av mina 10 tånaglar så teg han 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0