flyger iväg som ett pappersflygplan

Är inte så duktig på att uppdatera mig här på helgerna dårå. Fredagen spenderades med olika folk. Åt pizza, gott som fan. Allt vart helt knasknas så jag va hemma tidigt och somnade vid tolv och vaknade 9. Åt frukost och gick hem till mamma. Duschade och sådär sen kom linn. Drog till min pappa och åt tacogratäng och sen gick vi till moa. Efter en stund kom fanny och bambi. Vi gjorde inga speciella grejjjjor. Mötte fiia vid nio och så käka vi pizza igen. Fast jag åt hamburgare. Vi satt där tills det stängde, då gick vi ut och va på nått konstigt humör? Gick hem vid elva och ligger i min säng nu och är sjuk. Eller jag är så jävla förkyld, ont i halsen och hostar hela tiden. Imorgon ska jag baaaaaaaaara ta det lugnt och sen får vi se om jag mår bättre tills på måndag. Just nu blir det bara värre och värre. Ska sluta skriva annars skriver jag bara för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0