här ska beställas!



Lite driv rubrik men det får vara så.
Kan nästan säga att jag slutade klockan 11 idag. Hade spanska och svenska. Sen skulle vi ha so men våran vikarie som vi har för att våran riktiga lärare är sjukskriven, hon hade svimmat sa alla. Så vi skulle ha vikarie för henne men jag sket i den lektionen för dom hade ändå fått slutat hur mycket tidigare som helst och massa. Efter det skulle vi ha matte och den skulle jag gå på, men våran lärare kom inte? Och sista lektionen skulle vi ha no och kolla på film som va 20 minuter sen sluta. Värt och sitta i skolan en timme för att se en film? Nä. Jag gick hem istället. Lyssnade på musik gaaaaaaanska högt för att irritera min fiende som bor under. Åkte och åt hos min farmor och farfar sen, trevligt trevligt. Pappa hämtade mig där sen och skjutsade mig till mamma. Han hade fått sin iphone, fyfan. Ska tjata hål på mamma. Jag ska ha en! Jag ska, jag ska, jag ska!
Ska börja tjata nu sen beställa lite kläder, inte alla för jag vill inte ens ha allt. Tyckte bara om dom men vill ändå inte ha vissa grejer. Men jag vill ha vita tygskor nu. Hade såna förut och herregud vad jag älskade dom, tills dom gick sönder..
Nuuu ska jag börja tjata på mamma. Höres


Kommentarer
Postat av: fiia

dela med dej...

2011-01-18 @ 20:13:14
URL: http://fiiaandreasson.blogg.se/
Postat av: fiia

dela med dej...

2011-01-18 @ 20:13:32
URL: http://fiiaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0