mina nyårslöften

Kanske skulle kommit på nyårslöften för typ 12 dagar sen men det gjorde jag inte. Kom på dom nu i helgen typ, så dom får komma upp här nu lite snyggt sådär.

- Gå ut åttan utan ett enda ig. Hade ig i spanska nu första terminen och det ska väck!

- Börja träna. Det måste jag verkligen. Sen jag slutade i fotboll i somras har jag gått ner 4 kilo, inte bra. Och dom kilona vill jag ha tillbaka.

- Hjälpa till med hemma och sköta mitt rum och smutstvätt och sånt.

- Försöka somna före tolv när det är skola eftersom jag är expert på att försova mig.


Det känns som om det va fler grejer men kommer inte på nånting mer just nu iallafall och dom där sakerna är väl helt okej.
Just nu ligger jag med täcke i soffan och kollar tv, finns inte så mycket bra att se på så ska nog kolla på film eller nånting. Inga bilder har jag heller, vilken nyhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0