sämsta dagen på hela året hehehe

Idag har jag inte gjort nånting roligt. Linn drog vid fyra, duschade då och va fett deppig ett tag. Men sen orkade jag inte med det längre så jag kollade på nån film som gick på femman, hette tjenare kungen tror jag. Ganska dålig film men den dög väl. Kollade lite mer på tv med mamma sen och hade det hur tråkigt som helst. Orkade inte sitta vid datorn eller svara på nått sms jag fick heller. Men alla har väl sina dagar och nu ska jag försöka få upp stämningen hos mig själv.


Linn somnade 3 timmar föra mig inatt så jag passade på att ta lite kort på henne:P:P


Kommentarer
Postat av: linnbroman

jag drev ju ;P

2011-01-03 @ 14:45:36
URL: http://linnlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0