vild & skild

Ligger och lyssnar på magnus uggla. Skööööna låtar, drev. Men har inge vettigare och lyssna på. Har tröttnat på all musik, trodde inte man kunde göra det. Jag ska snart packa mina väskor och be pappa om skjuts hem till mamma. Måste få chips idag. Är verkligen beroende, haha. Ikväll händer nada, ska kolla på tjorven filmer och äta chips hoppas jag. Är så jävla förkyld. Jag nyser kanske två gånger direkt efter varandra, andas kanske i 20 sekunder sen nyser jag igen. Och nyser jag inte så hostar jag. Så jeeeeevla irrriterande. Orkar inte va sjuk. Hatar skolan men där kan man iallafall ha roligt. Det kan man inte ha hemma när man är sjuk. Får inte ha hög musik heller för min kära granne klagar då. Hatar henne mest av allt, kan fan flytta till ålderdomshem om hon vill ha de så tyst. Nej men nu ska jag börja packa ihop mina grejer annars får jag det aldrig gjort, ska bara lyssna klart på låtN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0