but i have grown too strong to ever fall back in your arms

Det här kan ha vart den minst händelserika fredagen.. Slutade skolan vid tre och då tog jag, tessi och felicia bussen hem till tessi. Satte oss och tryckte i oss mackor sen ba slöa vi fritt fram tills halv sju då åkte jag på kalas i arboga. Min kusin fyllde 19 så vi fikade och pratade innan vi åkte tillbaka till hallsta igen. Mamma släppte av mig hos tessi men därifrån gick vi direkt. Gick förbi mig så fick jag byta kläder. Sen hände ingenting. Satt ute tills det blev fö kallt då satt vi på gårn och prata ett tag men det var verkligen en rutten fredag så vi drog hem då. Sitter nu vid min dator för första gången på en vecka ungefär så har uppdaterat min spotify nyss så kommer väl sitta uppe hela natten. Men nu ska jag kolla ifall bigbrother går att kolla på.


skönare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0