If you want to be alone here with me you must understand my weakness

Vaknade i lördags och hade som vanligt datorn i sängen. Varje fredagnatt somnar jag med datorn i knät. Kvällen vart iallafall trevlig. Jag och tessi hade lite ångest sen, haha.. Hon och felicia sov kvar här. Eller vi sov inte. Dom somnade ett tag sen halv 10 åkte dom hem och då åt jag lite macka och somnade i två timmar. Vaknade sen och fixade mig lite och sen kom min farmor förbi mig så vi gick till henne och farfar. Åt lite och kollade på hotell tills vi ska åka till london. Vid fem kom jag hem. Efter ett tag kom pappa hem med spicy åt mig, otroligt gott. Mötte tessi sen. Vi gick ett tag sen åkte vi hem till henne för vi skulle vara barnvakt. Kollade på bigbrother och sen åkte jag hem. Hade världens huvudvärk i natt och vaknade hela tiden så jag bestämde mig för att va hemma. Ska äta eller nånting nu trorjag, heippa

Laurel Music – No One Wants Forever #2
Christina Perri – Jar Of Hearts
Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything
The Cataracs – Top Of The World


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0