Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Asså jag vet inte hur man börjar ett inlägg? Typ varje dag ska jag blogga men sen sitter jag här och vet inte hur man börjar så skiter jag i det. Hej eller? Jajaa. Jag sitter och kollar på the hills. Blev helt överlycklig när jag hörde att det började. Har tyvärr sett det här avsnittet. Ska nog ladda ner alla sesonger igen. Hade ju bara typ femte sesongen kvar. Fast då blir jag helt galen och vill ha deras liv och jag är redan lagom trött på mitt eget. Skolan är så tråkig och jag äter pizza jämt och sen får jag ångest.. Skulle gå ut och gå med bambi idag men vi åt kebabtallrik istället. Smaaal. Igår va vi lediga så i tisdags gjorde jag, felicia bambi och sandra iordning värsta middan. vi lyckades riktigt bra tycker jag. Sov till 12 igår då. Gjorde iordning mig lite sen mötte jag felicia för hon skulle köpa pizza till sina systrar. Gick hem till henne och åt och sen spela vi uno. Efter ett tag kom tessi och joinade också. Efter ungefär tre timmar kom pappa och hämta mig för jag skulle äta hos han. Självklart hade han bestämt att vi skulle beställa pizza.. Jag är ett riktigt fetto asså. Usch, borde träna lite. Eller intee. Nu ska jag fortsätta äta mitt godis fast jag egentligen borde städa mitt rum!!!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ny här i bloggvärlden, så kika gärna in och skriv en kommentar och kanske tipsar om hur man gör en blogg mer intressant ! :D



Din blogg var riktigt fin :)

2012-01-22 @ 03:07:57
URL: http://nattstad.se/lundstrommarcus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0