min pappa kan lätt nocka din pappa

Börjar bli dags att uppdatera lite igen, hähä jag är ju lite dålig på de. Igår va de tjejkväll hos moa. Hade ett sånt där skärp man har utanpå tröjan på mig. Det va för stort men efter pizza, glass, godis och chips va de för litet haha. Kollade på någon läskig film också. Men va rädd några gånger i början men jag har börjat blivit lite tuff av mig, hihi. Jag, felicia och tessi gick därifrån runt tolv. Mötte kulan och tog sällskap med han. Kom till tessi och somnade dirr men sen va jag tvungen att ställa mig upp för dom skulle flytta in sängen. Och imorse vaknade jag runt ett, låg och väntade på att dom skulle vakna. Felicia låg och snarka som en karl men tillslut blev det liv i dom. Drog hem sen, utan mitt svarta linne som har försvunnit. Lite ledsen för det eftersom det är det linnet som är skönast av alla jag har. Åt lite tacos med mamma när jag kom hem och sen kom peter. Mötte tessi senare. Käka litt choklad o sen kom felicia. Satte oss vid vårdcentralen, så skönt att sitta där. Tillslut träffade vi alla människor en stund sen gick jag bambi och felicia hem till bambis moster för tommy fyllde år. Lite smått pinsamt att jag va kär i honom när jag va liten och att alla kommer ihåg det också, haha. Va trevligt där men vi drog därifrån och mötte tessi och moa. sen vidare hem till pettsson. Rätt tråkigt va de att sitta där först men blir alltid kul tillslut. avslutar det här nu som blev alldeles för långt.

Veronica Maggio – Snälla bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0