Some things are best unspoken

Jag fick en ny design av fiia, helt hux flux. Jättesnällt. Ska fixa en header och alla dom där länk1, länk2 osv haha.

Valborg va mycket trevligt. Började med att grilla hos mig med tjejerna. Jag lyckades bra med grillningen tycker jag. Efter vi ätit drog vi vidare till charlie där det va folk. Stannade där tills tio ungefär, då skulle vi gå till brasan eller jag vet inte riktigt vart vi skulle. Innan vi ens hade kommit dit hade alla dragit så vi gick till gästhamnen och satt där och pratade och massa. Vissa drog till båtbryggan och andra drog hem för det var kallt. Tillslut satt bara jag och moa kvar så vi fick dit nytt folk, är man bra eller? Ingen va speciellt glad för det va iskallt så jag moa och felicia gick hem till moa. Hade jeans, linne och skinnjacka. Frös inte lite. Komhem till moa och såg att det va 0.6 grader ute. Äckligt kallt. Precis efter vi kommit till moa kom fanny också. Vi satt i bastun med kläder ett tag flr att bli varma, gick och la oss sen och imorse vaknade vi runt halv ett. Pappa hämtade mig vid fyra. Duschade och åt när jag kom hem. Pappa undrade om jag ville följa med på bio så det gjorde jag. Såg red riding hood. Rödluvan fast läskig och sådär. Ska gifta mig med shiloh fernandez, utan tvekan!


kolla ba på han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0