The way that he dances yeah, the way he moves his feet

Har inte bloggat på hela helgen, ovanligt. Så nu har jag väl mycket att skriva? Skola i fredags. Slutade två så jag och tessi tog bussen till henne, hämtade pengar och sen tog vi bussen till samhället för att sola, köpa hårfärg och äta pizza. När vi hade gjort det åkte vi hem till henne igen. Hon färgade håret på mig, lite mörkare. Sen fixade vi oss lite och gick ut och träffade folk. Det va hur många som helst på samhället. Hade riktigt kul hela kvällen. Jag och tessi gick rätt tidigt. Kom hem och åt lite chips och sånt innan vi somnade. Vaknade på morgonen hóch va hur nervösa som helst för vi skulle konfirmera oss. Gjorde oss iordning sen åkte vi ut till kyrkan. När vi gick från det lilla huset in till kyrkan kändes det som att vi skulle bli dödade eller nånting, haha. Gick bättre än jag trodde det skulle faktiskt. När det va slut så åkte jag med min släkt hem till mimmi och farfar. Åt lite och fikade. Är jättenöjd med presenterna också. Fick ett thomas sabo armband, 2300 kronor, resa till london och sen blommor och lite choklad. Min bror hade köpt en egen present åt mig. Fick såna här vita bokstäver som det stog love. Blev asglad ju. På kvällen sen så va jag ute ett tag sen sova sandra hos mig. Igår åkte jag och tessi till stan. Köpte en byxdress eller va de heter fast de är liksom shorts och linne. Köpte ett linne från monki också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0